ROUTE LİPSTİCK

ROUTE LİPSTİCK

4 Ocak 2013 Cuma

Loreal ROLL ON FONDOTEN



Eva Longoria ile tanıtımını yapmaya başlayıp  kısa zamanda Potansiyel kitlesinin memnuniyetini kazanan Loreal,True match roll on fondoteni ile hedef kitlesinin de ilgisini- daha kısa sürede iyi görünmek isteyen üşengeç hatun kitle- diye -benim tabirimle,kısaca yani:)-Roll on aparatı ile çekmiş görünüyor.

Yine Türkiyeden almadım,ve yine söylemeden edemeyeceklerim var;

-Pudra değil, fondoten,
-İş roll-on aparatı doğru kullanmakla ilişkili;
 Buradan çıkan en iyi sonuç da şu,
-Ten renginiz ne olursa olsun,(hatta özellikle koyu renk alın) çok bastırmadan ve eşit şekilde sürün yüzünüze,,

 Daha önce de bahsetmiştim, Makyajda konsantre mantığı çok iyi değil mi?

 Az kullanım çok iş,hemen gözle görülür fark..
 İlk başta yadırgayabilirsiniz sürüş şeklini ama zamanla alışıyor ve eğlenceli buluyorsunuz.


Bunlar bendekiler;yani bi kısmı:)

Yalnız başına bu blog işine alışmak zaman alabilir,hemen hediye verme dedi ablalarım:)






2 yorum:

  1. Kullanımı hiç o kadar kolay değil. Bir de cildimde pul pul durmuştu , ki gayet de yağlıdır cildim :/ bir de kurumaya meyilli bu ürün :) en azından bendeki öyle olmuştu

    YanıtlaSil
  2. yağlı ciltlere önerirken aklımda olsun,teşekkürler:)
    ama ben buradakiler ile yurtdışındakilerin arasında fark olduğuna inanıyorum.,Bu oradaki nutella ile buradakilerin karşılaştırılması gibi..

    YanıtlaSil