ROUTE LİPSTİCK

ROUTE LİPSTİCK

26 Şubat 2013 Salı

Tırnaklarım İçin Yaptığım Bakımlar


Merhaba Arkadaşlar epey bir ara verme durumundaydım,
cimcime yazıları yazmayı özledim Ve sonunda yine bloguma kavuştum..

Uzatırım ben hep bilirsiniz ama bu sefer direkt sadete gelmeyi umarak,buyurunuz;

İlk resimdeki Sililevo Nagellack benim kahramanlarımdan,
Almanlara dua etmemin nedenlerinden biri desem abartmış olmam..

-Tırnakları besliyor,yetinmiyor tosun yapıyor:)
-Çivi görünümünü iyileştiriyor,
-Uzamasına yardımcı oluyor demek az kalır 6 hafta sonra gözle görülür bir değişiklikte
 iddaası büyük ve  kesinlikle haklılar..

Benim herhangi bir ürün tanıtımından çıkarım yok,olamaz firmalar açısından çünkü zaten bu ve blogumdaki benzer ürünlerin hemen hemen hepsi Türkiye'de yok..

Sililevo'yu kullandıktan sonra bendeki en büyük şok tırnaklarımda doğal french oluştu..
Sanki doğuştan tırnaklarım frenchli gibi oldu,bunu 8 ay kullanımımın ardından benim dışımda herkes fark etti ve daha önceden tırnaklarımın üzerindeki minik beyaz lekeler daha 2.haftasında kayboldu..

Tek dezavantajı Almanya'daki fiyatları bilen bilir,en iyidir ve ucuzdur çünkü her şeyin patenti onlarda ama bu ürün biraz pahalı..Ben oradaki eczaneden 18 euroya aldım,aslında dezavantaj değil de işte orada Türkiyede'ki gibi geçirmiyorlar kişisel bakım hem en iyisi hem en ucuzu oluyor genelde diye ilk duyduğumda şaşırdığım için öyle söyleme gereği duyuyorum..

Bir doktor ya da eczacı her zaman Sililevo'yu tavsiye eder,
sizin de varsa fırsatınız bunu isteyin yakınlarınızdan..

-Oje gibi sürmelisiniz,her gün sabah ve akşam daha etkili oluyor,
-Kokusuz,ve pırıl pırıl parlatıyor tırnakları..

Ben bakımıma Sililevo ile başlamadan önce ne yapıyorum peki?
Bknz;
 



Cam törpüm ile tırnaklarımı hafif düzeltiyorum.
Daha önce ayak bakımımla ilgili yazımda tırnaklara çok değinmesem de,
Bundan daha uzun  ve enlemesine büyük olan cam törpümden bahsetmiştim size;

-Tırnakları kırmaz,antibakteriyel,el işi,Menşei peru,1euro diyerek..:)

Her boyutunu ayak ve el tırnakları için kullanabilirsiniz de ben bu şekilde tercih etmekteyim.Ayak tırnaklarıma küçük törpüyü kullanamıyorum..

Unutmadan,Sililevo ayak tırnaklarına da sürülüyor,hatta daha çok ayak tırnaklarında olan kalınlaşmadan eser kalmıyor..


Almanların gözünü seveyim,Ne yapıyorlarsa tam yapıyorlar..

Geçen hafta Body shop'a gittim,İlk defa buradakine girdim,Gül sokağa..
Asıl amacım müthiş kokulu masaj sabunu almaktı kendime.
Yıllar önce almıştım ve çok değişik bir üründü;

Sabunu elinize sürüyorsunuz,kuru bir şekilde ıslatmak yok.
Ve sonra iki elinizi birbirine sürterek ısıtıyorsunuz,ardından örneğin kişinin omuz bölgesine çok hafif 1-2 dakika masaj yaptığınızda o bölgedeki ağrı geçiyor..

Eee tabi benim adım Serap,Maşallah dediğim 3 ay yaşar./

Tedavülden kalkmış:(
Bu aralar bir seyahat  gözükmüyor bana y.dışına,
yani var ise Oradaki şubelerinden dolduracağım valize..

 

 
Derken;



Body shop'tan  manikür,pedikür ihtiyacına karşılık Tırnak etlerini itelemeye yardımcı bakım yapan Cut aldım..

Nasıl kullanılıyor Bknz;

Arkasından bastırıyosunuz bu şekilde ancak,çok bastırmayın fazla geliyor sıvı.

 
 
                                     

Kapağını çıkardıkatan sonra tırnaklarınızın özellikle etlerine fırçası ile sıvıyı yedirin,güzel olan yanı koyu olması sıvının,tabiki de bir ojeye nazaran.
Kapağın hijyenini sağladıktan sonra nasıl kolayınıza gelirse o şekilde iteleyicisi ile bakımınızı eksiksiz yapabilirsiniz.

Bu benim günlük rutinim,Yüzümde bir damla makyaj olmadan çok görürsünüz beni ama bugün tırnakların için ne yaptın sorusunun cevabı hep olumludur:P

-yine amma uzattım dimi-umarım sıkılmamışsınızdır..:)

24 Şubat 2013 Pazar

GKSE-Kargomu Gönderdim-

Bir süredir bloguma hiç yazı yazamadım,ancak iyiki genç kız sığınma evi için bir şeylerpaylaşabildim..Yazmak,konuşmak değil mesele,icraattir en iyi hissettiren..

Şu anda başından beri bu yazıları görmezden gelmeyen,hayatın günlük akışındaki koşuşturmalarına rağmen birçok kişi kargolarını göndermeye başladı,,

Canım Arkadaşım Tuğba Çelen San ile dün buluşup kargolarımızı birleştirdik ve gönderdik..
Kendisi bir bankada çalışıyor,ve cumartesi cumartesi de çalışıyordu,vakit ayırdı işini bıraktı kargoya geldi benimle..

Ona sonsuz teşekkür ederim..

Daha göndereceklerimiz var ancak yağmurda bu kadar taşıyabildik..
Normalde Akşam eve gidince kargo takip bilgisini de yazayım dedim ama malumunuz kuntakinte gibi çalışmaktayım,sürekli seyir halindeyim..:)

Neyse ki birkaç fotoğraf çekebilmiştim ve yazıyı bekletmeyeyim dedim,,
Bu konuyla ilgili ilk postumda resmettiklerimi gönderdim,sadece bir kaç şeyi aceleden unutmuşum.(
Onları da önümüzdeki hafta Blogger cimcimelerle göndereceğim,hem ekleyeceğim bir şeyler kesin olur..Klasik türk kızıyım hep tüketim ve alışveriş modumuz malum..

Bu konu bir seferliğine gündeme gelmeyecek,sürekli, blogta gündeme gelecek ya da diğer sosyal ağlarda..Her birimiz her zaman bir şeyler aldıkça ben de hep yazacağım..

Kargo takip numarasını unuttum evde ama neyse ki o telaşta yazımı destekleyecek bir görselim daha var.;
Seviyorum bu konuda bi duyuruyla bile destek olan,bi an olsun düşünen herkesi..
Diğerleri eghh,onlar pis, k..a..k..a:)




21 Şubat 2013 Perşembe

GKSE SON GELİŞMELER

Merhaba arkadaşlar,öncelikle bir süredir bloguma post eklemediğim için bana mail atıp merak eden arkadaşlara ilgilerinden dolayı teşekkür ediyorum,blogumu yalnız bıraktığım için de özür diliyorum..Biraz olsun beni tanıyanlar vakitsizliğimden  ettiğim şikayetime tanık olmuşlardır,neyse ki Genç Kız Sığınma Evi için az çok ucundan bir şeyler yakalayabildim ve paylaştım.

Malumunuz eşyalar toplandı,hala aramıza katılmak isteyen arkadaşlarımız var,
ve bu güzel gelişmeler devam etmekte..

İzmir'de buluşmak için bilerek zamanı uzattık aslında daha da duyulsun diye,İstanbuldan ben kendim göndereceğim diyen oldu,Ankara'da arkadaşlarımız toplanıyor..

Eminim bizim bilmediğimiz kişiler de bir yerlerde bi duyuru yaparak dahi yardım ediyordur,seviyorum hepsini,hepinizi..

Bugün sevgili Edayı(Kermit Alemlerde) aradım ulaşamadım,ardından Makyajlı Haller Handeyi aradım ve kendisine ben kendi kargomu göndersem hatta gönderebilenler göndersin ama haftaya gelecekler de var şimdilik gönderceklerimizi bekletmesek mi dedim,hak verdi..Buluşmaya gelmek isteyip gelemeyecek 5 kişi vardı bu hafta,Edanın fikrini almadan hareket ettim ama Hande destek olunca  Edacığımın da hak vereceğini düşündüm..

Zaten kendisi(eda) Bodrumu öyle bir organize etti ki bu haftasonu oradan gönderilecekleri kargoya verecekti..

Blog aleminden İzmirde sevgili Gonca(Gezgin Portakal) ve Aysel (Aycelce hayat), Merve(Makyaj Fırçam), Sevgili Çağla Atalay da umarım aynı fikirdedir..

Bu buluşma yine gerçekleşecek arkadaşlar ancak gönderelim yarın oburgun ki,pzt arkadaslarımız'a ulaşsın diyorum ve ben yarın musaıt oldugumdan kargomu gonderecegım.(Yakın cevremden arkadaslarımınkiyle beraber)..

Uğur hanım bugün facebooktaki genç kız sıgınma evi sayfasında kızlar kargoları beklıyor,bana sorup duruyorlar demesi son nokta oldu..

Devrik cümlelerim için af..Haftaya yine buluşma için bu konu gündemde unutmayın..Bir sorusu veya SORUNU olan varsa, kendi adını kullanarak yorum yapmak istemez ise de bana mail atsın,ifşa etmem(Diğer kızlarla dedikodusunu yaparım kötü niyetli ise ama nette paylaşmam)..

Sevgilerimle..

18 Şubat 2013 Pazartesi

Genç Kız Sığınma Evi İçin KERMİT ALEMLERDE'den Yeni Not!

Merhaba Fesat olmayan,beni enterese eden dünya güzeli arkadaşlarım.
Bir işe başladık,Sonuna kadar da devam ettireceğiz,gündemden düşürmeyeceğiz..Kermit Alemlerde Eda ile konuştum bir dedikodu yaptım,bir çemkirdim anlattım anlattım dayanamadı ben hastayım diye dedi ki ben yazarım,Herkes merak ediyor ne yaptık yalan mı oldu diye..

Ben ciddi bir rahatsızlık yaşadım,geçti sayılır.Geçmeseydi de makyaj felan bloguma bu aralar bir şey yazamayacaktım.Blog benim değil mi istediğim zaman yazarım dedim ama bazı sazanlar 'ne oldu sizin destek olayı ayarlayamadınız mı yer,zaman daha felan dedi' Gereken cevabı egomu tatmin ederek tek tek verdim şahsen.

Herneyse sizin kafanızı karıştırmayayım ve Sevgili Kermit Alemlerde'nin yazısına Buyurun!
O her şeyi anlatmış sağolsun,Bu hafta bu iş gerçekleşiyor ve neden ertelendi bknz!!


Genç Kız Sığınma Evi için yeni bir not ...

Merhaba sevgili yardım severler :)

Genç Kız Sığınma Evi ile igili yazımdan sonra sağ olsun ilgilenen arkadaşlarım ve takipçilerimiz oldu. Bu esnada yardımların kısıtlı kalmaması herkesin ulaştırabilmesi adına iş büyüdükçe farklı girişimlerde bulunmaya başladık sosyal medyadan bu hafta ilgililerle görüşmem olacak şans dileyin bana ^_^

Fakat değinmek istediğim bir kaç nokta var : Sayımız çoğaldıkça bunu etkinlik haline getirip sesimizi daha çok duyurabiliriz bu bahaneyle birbirimize biraz vakit ayırıp birer kahve içip iki lafın belini kırarız diye planladık.Ayrıca davetimiz açık blogger olmanıza gerek yok genç kız kardeşlerimize yardım etmek isteyen kişileriz ortak paydada :) Biz creme de la creme ile bu fikiri İzmir için ortaya attık Paprica adlı mekanı buluşma yeri olarak seçtik .Her konuda ortağım sevgili adaşım  Mamontenka bu fikri Ankara'dan yürütmeye gönüllü ve eğer isteyen olursa aranızdan bir istanbul buluşması yürütecek gönüllü organizeciler olsa pek mutlu oluruz :)

Organizasyonu bu hafta sonuna yetiştirmek için elimizden geleni yapıcaz günlük iş ve özel hayattan emin olun fedakarlık yaparak.Bizi bekleyenlere çok teşekkür ediyorum hepimiz adına. Maksadımız şu ki yardım etme imkanı  olup kargodaki masrafı karşılayamayacak arkadaşlarımız olabilir ve sponsor söz konusu olduğunda biliyoruz ki fazlasıyla yardımlar büyüyecek bu sebepten organize olmamız biraz zaman almakta.

Gelelim başka detaylara ... Bir kaç arkadaşımız bu konudan rahatsız olmuş ki Seraba itirazda bulunmuş . Siz niye karar veriyorsunuz mekana öncüsünüz  bla bla bla  adsız profilden ve bana gelen gelen bu aksam iki aynı İP adresinden  olup farklı iki fake adresten (teknoloji ile aram iyidir kaçmaz yani :)Ayrıca kendi hesaplarınızdan direk eleştiri yapabilirsiniz kendimizle barışık insanlarız sizleri dinleriz ve ifşa etmeyiz başkaları gibi korktuğunuz buysa ^_^ Öncelikle öpüyorum gözlerinden kendilerinin ve cevaplıyorum.Ben bir kartanesi yuvarladım arkadaşlarım el verdiler ve kar topu olmaya başladı  :) Biz bir araya toplanmak istedik aynı düşünenleri de davet ettik . Ama yardım etmek isteyenler bireysel desteğini verip çekilmekte özgürdür diyip bu işin başında gereken tüm iletişim bilgilerini ekledik.Yani tercihinize kalmış bu bir yardım işi dileyen gizli yapar dileyen aleni biz sosyal medya gücümüzü bu yönde artıya çevirmek istediğimiz için aleni yapmayı tercih ediyoruz yeni topladığımız yardımlarla ve biz bunu sürdürmeyi planlıyoruz bir kereyle kalmak istemiyoruz.Ayrıca kötülük hep var biliyoruz ama yanlış kişilerle dans edersiniz diyip sevgilerimizi yolluyoruz sadece. Eleştirip kalp kırmaktan yana değilim ve şahsına gelmediği sürece polemik zemini yaratılmasın  bu kozmetik savaşlarına benzemez üzülürsünüz sonra :) Kimseyi haddini aşmadıkça rencide etme huyum yok ama güzel şeylere elinizi sürmeyin lütfen bırakın isteyen bir şeyler yapsın siz köşede durun ve yorum yapmayın inanın sizin gibilere hiç bir yerde ihtiyaç yok... Bırakın biz bildiğimiz şeyi yapalım siz de öyle ^_^


Blogger arkadaşlarımızdan veya siz takipçilerimizden gelecek her türlü öneriye açığız .Ayrıca yazılarıyla destek olan sevgili arkadaşlarımın yazılarını sizlerle paylaşmak istiyorum. Sevgiyle kalın :)
 MamanotenkaYelkenlikız , Creme de la cream Makyajlıhaller  MakyajFırçam AycelceHayat KozmetikAynası Vanilyayağmuru Kardelenblog Gezginportakal ve henüz eklemediğim es geçtiğim varsa affına sığınırım beni uyarsın lütfen.İyi geceler :)

12 Şubat 2013 Salı

Genç Kız Sığınma Evi!Önemli!

Bugün Sevgili Kermit Alemlerde'nin Paylaşmak Değer Katar isimli yazısını okudum ve daha önce hiç fark etmediğim için üzüldüğüm bir Dernek ile tanıştım,hemen harekete geçtim..

Bu dernek Genç Kız Sığınma Evi..

Yetiştirme yurtlarından 18 yaşına gelince ayrılan arkadaşlarımıza kucak açan bu derneğe ısınıverdim,sahip olduğum her şeyi düşünüp sürekli olan alışveriş modumu,harcamalarımı,sayısını unuttuğum makyaj malzemelerimi,ailemi,sevdiklerimi,işimi,kafaya taktığım saçmalıkları;her şeyi bir kez daha düşünüp şükrettim.

Düşünseniz ya aileniz yok,büyüyünce ne olacaksın sorusu karamsarlık dolu,18 yaşınızda;en çok şımarık,aciz ve ihtiyaçlı olduğunuz,özentiliğinizin doğal olarak tavan yaptığı döneminizde yapayalnızsınız.
Çocukluğunuzdan beri size ait olmayan ama varolmuş olan yaşam alanınız artık yok,sokaktasınız!

Ve bir dernek,Uğur İlhan  adlı  koruyucu Melek size sıcacık bir yuva sağlıyor..

Benim de düne kadar haberim yoktu böyle bir dernekten ama;
Buna kayıtsız kalamazdım,Kermit alemlerde ile iletişime geçtim.Uğur hanımı aradım,sitedeki üyelik formunu doldurdum gönderdim önce,sonra hemen odama koştum ve ne geldi ise aklıma bir valize ayırmaya başladım..

Genç kızların neye ihtiyacı olur?Bir insanın..?
Aklınıza ne gelirse;kişisel bakım,Gıda,kıyafet,makyaj,maddi destek..

Her gün blog aleminde binlerce defa onu aldım bunu sürdüm diyen hatunlar size sesleniyorum!
Bir aseton için zamanını harcayıp çekilşlere katılanlar size direkt söylüyorum..
Bunu blogunuza yazın,Blogger olmaya gerek yok twitter,facebook vs.ne şekilde olursa olsun duyurun,çağırın bu dernek için insanları..

Ve izmirliler..
Kermitçiğim ile yazıştık demiştim,onunla yazışmadan önce iletişime geçtiğim biri daha oldu..

İzmir Bostanlı Paprica Cafe/Restaurant sahibesi Ayfer Irkdaş!
Kendisini  aradım ve bahsettim,
'İzmirdeki hatunlar kargo için tek bir koldan buluşup ne verebiliyorsak İstanbul Genç Kız Sığınma Evindeki arkadaşlarımıza göndereceğiz.
Siz de bize destek olun,tarih belirleyelim ve sizin mekanınızda kargolarımızı birleştirelim,beraber gönderelim' diye söyledim..

'Mekan sizin,ne zaman isterseniz.Ben de hemen eve gidip kızlarımız için bir şeyler ayarlıyorum'dedi..
Kendisine şimdiden çok teşekkür ediyorum..

Evet İzmirimin güzel hatunları bencillik yok,herkes bi silkelensin!
Tarih belli değil henüz ama şimdiden eşyalarınızı ayarlayın ve Papricada buluşup Arkadaşlarımıza desteğimizi gösterelim!Gelemeyecek olanlar iletişime geçsin benimle ya da sevgili kermitçiğim ile,eşyalarınızı isimlerinizle biz de göndeririz!

Bakalım Genç Kız Sığınma Evi için ben 'şimdilik' neler hazırladım?







Yüzde doksanını ben hiç giymedim,kullanmadım.Kullandıklarım dediklerim de kıyafetlerim için en fazla 1 defa giydiğim eşyalar..

Ama daha önce de söylediğim gibi başkasının kullanabileceği gibi ise,
hangi eşyanız olursa olsun rica ediyorum!

Ülkenin hangi şehrinden olursanız olun Dernek ile iletişime geçin,Mutlaka yapabileceğiniz bir şey vardır!


10 Şubat 2013 Pazar

Oldtimer Aşkına



1950'lerin Klasik amerikan arabaları eveet..
Bu cadillac divan Mükemmel bir işçilikle tek parça üretilmiş..
Siz istediğiniz gibi tasarım yapabilirsiniz ayrıca,firma bunu sağlıyor..
Lambalar ve gövde altı da neon..
Çok Çok yüksek kaliteli bileşenlerden oluşan bu birebir kanepe,
Kanepe dedim haha;)
4.450 euro..

Bu da neonlu ilginç bir çalışma,materyalleri korkunç güzel ama bir o kadar da pahalı..
Ciddi eğlence mekanları bence sponsorlarından böyle ilginç bir şey istemeli..
Hepimiz Pulp Fiction misali(oradaki daha hoş ama) gidip içeceklerimizi bunların üzerinde oturarak içsek:)
Plump fiction'a dönmeyelim gerçi Canım Türkiyem)




Sehpalar bir yana şu duvara monte tasarım vintage bir dükkanın girişinde müthiş durur..(hayalim..)

Bunları canım sevgilim mail atmış,ikimiz de ilerde bir dükkan açarsak pembe bir chevrolet ön kısmı ile dekore etmek istiyoruz,ve bunu umarım Bostanlı'da yaparız..

Bu resimleri ve bilgileri edindiğim site için;AMERİCAN WARE HOUSE

Antika Fincanlarım(Mokkatasse) -2-


Bu amatör fotoğraflar geçen yazdan kalma..
Ben Ne kadar farklı objeler biriktirsem/satsam da fincanın yeri bir ayrıdır..
Kimseye sözlük anlamı gibi anlatmayacağım,sadece birkaç özelliklerinden bahsedebilirim
Çünkü resimlerini sizlerle paylaştığım her fincanımın ayrı bir hikayesi var..

Başlarken;
Birçoğu 70 seneyi devirmiş,Ne yaşanmışlıklar ne muhabbetler..
Bendekiler hep avrupa menşeili fincanlar..

Yaz yaklaşıyor malum,yine,yeni,yeniden objeler gelmeye başlıyor,sizlerle paylaşacağım..
Şimdilik bu el yapımı,altın kaplamalı,Eşi olmayan,neredeyse asırlık fincanların keyfini çıkarın.
Kahveye beklerim,biz kahveyi bunlarla içiyoruz:)

 Bu fincanların manifaktürü KPM'dir.(KPM MOKKATASSE)
-mokka fincanı derler..-

Aralarında bavaria da var..Soldaki karaf da kristal bohem..oda çok çok özel bir konu,bi postumda sırf karaflardan bahsedeceğim,bir post yeterse:)


İşte Bavaria fincanlarım..

Bunların altlarındaki imzaları o zaman çekmemişim ama damgasını çektiğim bir fincanım da var;
(hepsi el yapımı oldugu için,damga dediğim o fincanın ustasının attığı imzadır..)

Meissen fincan takımımdan..

Ve klasik dantel bavaria fincanım..

İşte böylee:)

9 Şubat 2013 Cumartesi

KOBE ETİ


Delirdi demeyin,beni tanıyanlar Gıda üzerine neler yaptığımı ettiğimi bilir,
Umarım çikolatalar gibi canınız çekmez ve ben kendimi kötü hissetmem..

Bu normal bir et değil,bilgi iyidir paylaşmak daha da iyidir..

Kobe Japonyanın bir şehri,Bu et dünyanın en pahalı ve en lezzetli etidir.

Neden?

İnekler daha doğdukları ilk günden itibaren her gün onlara özel üretilmiş bira içerek,
Aynı saatte askıya asılarak ve masaj yapılarak Klasik müzik eşliğinde yetiştiriliyorlar..
Haliyle sinir yok hayvanlarda,Yağ etin üzerinde/içinde homojen olarak dağılıyor..

Kobe eti,uygun bir dille  mermer gibidir..
TR'de özel restaurantlarda mevcut ama her zaman değil,
Şaşkın bakkalda dilimini 200 küsür tl'ye birkaçsene önce görmüştüm.
Almanya'da kg fiyatı 300 euro idi,Bir restaurantta porsiyonunu 50 euroya yiyebilirsiniz..

Dünya Gurme listelerinde litratürlere girmiş olan bu eti inşallah her okuyan yeme fırsatı bulur..
TR'de her zaman x3 maalesef,durumun yoksa eşek eti ye:(
Benim ülkemde de neler var ama ekmeğimin tohumu meksikadan geliyor,
Şekerpancarı yetiştirmeye uygun olmayan tek konya bölgemiz varken Coğrafyamın her karesinde üretimi yasak olan,dış hatlardan aldığım şekerim var iken ne eti dimi:)
Hele ki 'Kobe eti'..

Yine dayanamadım saptırdım ama üzülüyorum..
Umarım bir şey hakkında bilgi sahibi olmanıza yardımcı olabilmişimdir..
Aşçı Detaylarına girmedim,yine politik de oldu:)





8 Şubat 2013 Cuma

Amatör günün Rujları..

Bugün üçüncü videomu çekeyim rujlarımı göstereyim dedim başıma gelmeyen kalmadı,kapılar çaldı,telefon hiç susmadı,acil bi şeyler oldu ve neredeyse sinirden ağlayacaktım ama hırslı  biri olmadığım için Videoyu tekrar çekmek yerine sırf inattan(Hırslı değilim inatçıyım) en azında resimlerimi paylaşayım dedim..

Bileğime  sürdüklerim arasında resimlerde olmayıp da denemiş bulunduğum rujlarım da var..
Artık bi toparlanayım videosunu da çekeceğim,,


Açık renkler de gözükmemiş,ahh ahh Ben ve benim blog aşkım:)

Bu şanssız günümün ardından beni bu keser :))

Absinthe /89,9% diyorum:)
Van Gogh kulağını kesmiş içtikten sonra  ama merak etmeyin ben bi şey yapmam:)

BLOG SATIŞ!


LOREAL STUDİO SECRETS PRİMER/MAKYAJ BAZI  (35 TL) (-2tane kaldı-)


LOREAL LİMİTED EDİTİON RUNWAY ALLIK (25 tl)

MAYBELLİNE MİNAREL PURE-SUN BRONZER  (30 TL) (-bitti-)

LOREAL TRUE MATCH ROLLER FONDOTEN  (25 TL)

Arkadaşlar youtube'ta Makyaj Çantamdakiler adlı videomda bu blog satışından bahsetmiştim.
Bu satışta olanlar daha önce hiç açılmadı,kullanılmadı.
Roller fondoten dışındakiler de Tr'de olmayan seriler.

Videomda ürünler hakkında bilgi edinebilirsiniz..
Ve video için TIKLAYINIZ:)