ROUTE LİPSTİCK

ROUTE LİPSTİCK

6 Şubat 2013 Çarşamba

Yurtdışına Para Gönderme,En iyi Yöntem!

Merhaba Arkadaşlar,
Gündemimde vardı ve kısa zamanda keşfettiğim için çok yararıma olan bir bilgiyi paylaşmak istedim.
Bilenler bilir Western Union ile Yurtdışına para gönderirken  gönderdiğiniz banka ve karşı taraf neredeyse miktarın yüzde 20'sini sizden kesiyor.Yani 500 euroda  sizden 100 euro alabiliyor..


Para miktarı büyüdükçe ciddi canınız yanabilir.
Kısa zaman önce Moneygram'ı keşfettim..
Türkiye'de yalnızca Kuveyt Türk ve Bank Asya Moneygram kullanıyor.
Para gönderdiğinizde elbette yine kesinti ödüyorsunuz ancak sadece gönderdiğiniz banka kesinti yapıyor,
Karşı taraf eksik almıyor ya da siz fazla yatırmış olmuyorsunuz.

Ben çok araştırmıştım ve çok işime yaradı..
Western Union ile Avrupadan gelen(Amerika da aynıdır ama ben bilmiyorum)paranızda gönderici 5 euro gibi bi rakam ödediği için iki tarafa da sıkıntı yok,yani sorun gönderirken..

Money gram kesinti miktarlarını da sizinle paylaşayım..
Ayrıca bu da çok güvenilir,10 dakikada karşı taraf kesintisiz çekebiliyor..
Aradaki fark Western ile yarı yarıya olunca hiçe saymayın derim..

Moneygram masraf tablosu kısmından bakabilirsiniz;

Moneygram


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder