ROUTE LİPSTİCK

ROUTE LİPSTİCK

26 Şubat 2013 Salı

Tırnaklarım İçin Yaptığım Bakımlar


Merhaba Arkadaşlar epey bir ara verme durumundaydım,
cimcime yazıları yazmayı özledim Ve sonunda yine bloguma kavuştum..

Uzatırım ben hep bilirsiniz ama bu sefer direkt sadete gelmeyi umarak,buyurunuz;

İlk resimdeki Sililevo Nagellack benim kahramanlarımdan,
Almanlara dua etmemin nedenlerinden biri desem abartmış olmam..

-Tırnakları besliyor,yetinmiyor tosun yapıyor:)
-Çivi görünümünü iyileştiriyor,
-Uzamasına yardımcı oluyor demek az kalır 6 hafta sonra gözle görülür bir değişiklikte
 iddaası büyük ve  kesinlikle haklılar..

Benim herhangi bir ürün tanıtımından çıkarım yok,olamaz firmalar açısından çünkü zaten bu ve blogumdaki benzer ürünlerin hemen hemen hepsi Türkiye'de yok..

Sililevo'yu kullandıktan sonra bendeki en büyük şok tırnaklarımda doğal french oluştu..
Sanki doğuştan tırnaklarım frenchli gibi oldu,bunu 8 ay kullanımımın ardından benim dışımda herkes fark etti ve daha önceden tırnaklarımın üzerindeki minik beyaz lekeler daha 2.haftasında kayboldu..

Tek dezavantajı Almanya'daki fiyatları bilen bilir,en iyidir ve ucuzdur çünkü her şeyin patenti onlarda ama bu ürün biraz pahalı..Ben oradaki eczaneden 18 euroya aldım,aslında dezavantaj değil de işte orada Türkiyede'ki gibi geçirmiyorlar kişisel bakım hem en iyisi hem en ucuzu oluyor genelde diye ilk duyduğumda şaşırdığım için öyle söyleme gereği duyuyorum..

Bir doktor ya da eczacı her zaman Sililevo'yu tavsiye eder,
sizin de varsa fırsatınız bunu isteyin yakınlarınızdan..

-Oje gibi sürmelisiniz,her gün sabah ve akşam daha etkili oluyor,
-Kokusuz,ve pırıl pırıl parlatıyor tırnakları..

Ben bakımıma Sililevo ile başlamadan önce ne yapıyorum peki?
Bknz;
 



Cam törpüm ile tırnaklarımı hafif düzeltiyorum.
Daha önce ayak bakımımla ilgili yazımda tırnaklara çok değinmesem de,
Bundan daha uzun  ve enlemesine büyük olan cam törpümden bahsetmiştim size;

-Tırnakları kırmaz,antibakteriyel,el işi,Menşei peru,1euro diyerek..:)

Her boyutunu ayak ve el tırnakları için kullanabilirsiniz de ben bu şekilde tercih etmekteyim.Ayak tırnaklarıma küçük törpüyü kullanamıyorum..

Unutmadan,Sililevo ayak tırnaklarına da sürülüyor,hatta daha çok ayak tırnaklarında olan kalınlaşmadan eser kalmıyor..


Almanların gözünü seveyim,Ne yapıyorlarsa tam yapıyorlar..

Geçen hafta Body shop'a gittim,İlk defa buradakine girdim,Gül sokağa..
Asıl amacım müthiş kokulu masaj sabunu almaktı kendime.
Yıllar önce almıştım ve çok değişik bir üründü;

Sabunu elinize sürüyorsunuz,kuru bir şekilde ıslatmak yok.
Ve sonra iki elinizi birbirine sürterek ısıtıyorsunuz,ardından örneğin kişinin omuz bölgesine çok hafif 1-2 dakika masaj yaptığınızda o bölgedeki ağrı geçiyor..

Eee tabi benim adım Serap,Maşallah dediğim 3 ay yaşar./

Tedavülden kalkmış:(
Bu aralar bir seyahat  gözükmüyor bana y.dışına,
yani var ise Oradaki şubelerinden dolduracağım valize..

 

 
Derken;



Body shop'tan  manikür,pedikür ihtiyacına karşılık Tırnak etlerini itelemeye yardımcı bakım yapan Cut aldım..

Nasıl kullanılıyor Bknz;

Arkasından bastırıyosunuz bu şekilde ancak,çok bastırmayın fazla geliyor sıvı.

 
 
                                     

Kapağını çıkardıkatan sonra tırnaklarınızın özellikle etlerine fırçası ile sıvıyı yedirin,güzel olan yanı koyu olması sıvının,tabiki de bir ojeye nazaran.
Kapağın hijyenini sağladıktan sonra nasıl kolayınıza gelirse o şekilde iteleyicisi ile bakımınızı eksiksiz yapabilirsiniz.

Bu benim günlük rutinim,Yüzümde bir damla makyaj olmadan çok görürsünüz beni ama bugün tırnakların için ne yaptın sorusunun cevabı hep olumludur:P

-yine amma uzattım dimi-umarım sıkılmamışsınızdır..:)

7 yorum:

  1. Sıkılmak mı? Yazılarını özlemişim sabah sabah güzel oldu:) Belki ben Almanya'ya gidebilirim 3 aya kadar, Sililevo'yu arayıp bulurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkure ederim:) Kuzum sen Almanya'ya git de Sililevo için sen ışte 1 hafta sonra yanında.Makyaj dışında 'sen gelince alırsın' demiyor sayın sevgilim:)

      Sil
  2. valla benim de kullandığım bzı ürünler var , iki gündür aklımda tırnaklarıma bakım yapıyım die ama tembellik işteee derken senden heveslendim şimdi ,hadi ben de yapim bişiler bari:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap yap uzunca da senin parmaklar benim gibi tombul değil, daha bi iyi durur♥♡♥

      Sil
  3. bnmde böyle bir bakıma ihtiyacım var
    tırnaklarım baya bi aşındı bu taşınma telaşımdan ötürü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakma ben de periyodik olarak bildiğin koli aç koli kur koli yap modunda olduğumdan bakım yapmazsam vay halime..

      Sil
  4. hiçte sıkılmadık bnce çok bilgilendirici bir yazı olmuş.
    http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil