ROUTE LİPSTİCK

ROUTE LİPSTİCK

5 Şubat 2013 Salı

Olmazsa Olmazlarım -1-

Merhaba arkadaşlar,
Vakitsizlikten blogumu yalnız bırakıyorum ya da boş vakitlerimde blogger arkadaşları okumaktan kendi bloguma yazamıyorum..

Yine de şikayetçi değilim,çok güzel şeyler öğreniyorum diğer yazar arkadaşlardan..
Bu yazımda size kullandığım ve çok çabuk tükettiğim için istiflediğim birkaç eşyamı anlatacağım,

Alıştığınız gibi fotoğraflar ve kısa yorumlarım..


Vücut losyonlarım..
Yine mi bebe diyeceksiniz,evet ben bir bebe cream delisiyim..

Abendshimmer sarıya çalan rengi olan, akşam parlaklığı anlamına geliyor,
Morgenglanz da mavi olan,sabah aydınlığı gibi bir anlamı var:)

Bunlar 400 ml ve Almanyada her yerde bulunuyor,1,95 euro,
4,5 tl civarı oluyor.
Bknz;


Sürekli istifliyorum,her gün kullanıyorum..
Özellikle ben Zoratanin diye vücudu tepeden tırnağa kurutan bir sivilce ilacı içmiştim.
Bittikten sonra bile etkisi sürüyor,2 yıl kadar:(
Şimdi de o dönemlerden kalan bir kuruma korkusu var.
İnsan body lotion tiryakisi olur mu,oluyormuş:)
Yine de umarım siz sevdiğiniz için sürün mecburiyetten değil.
Sivilcelerim geçti,kurumam azaldı elbette şimdi mecburiyetten kullanmıyorum,
Gerçekten seviyorum..

-Yazımın başında kısa yorumlar yaparım mı demiştim-?
-Nıçnıçnıç çok yalancıyımm:)

Ve deodorantlarım;


Her birini denemişimdir ama Niveanın bu 3 çeşidinden başka artık almıyorum.
Bunlarsız da bir gün düşünemiyorum,ne sürülen bölge beyaz oluyor ne de etkisi azalıyor.
Tabiki de yazın etkisi daha kısa sürüyor..
En sağdaki invisible, bildiğiniz üzere siyah/beyaz giydiğiniz zaman  endişesiz bir gün sağlıyor:)

Ve saçlar için;


Mis gibi kokuyor,saçların kolay taranmasına yardımcı ve parlaklık veriyor..
En favorim satin relax..
Böyle dediğimde pek hoşlanmıyorlar ama,
Ordan TR'ye taşımayayım alayım buradan dedim Gliss serisini,
Su gibiydi,kokmuyor da..
Taranıyor evet ama getirebildiğim sürece asla burdakini almam..
Bu da Almanya'da 1 euro civarı idi..

Ve son olarak Sebamed intimler;



Sebamed intim yıkama jeli duş esnasında,
İntim losyon da duş sonrası için..
Ph değerleri çok çeşitli,Buradakilerin oranını ben bilmiyorum.
Her bayanın kullanamsı gereken bir ürün kesinlikle.
Ben bir kist ameliyatı yaşadığımda doktorum önermişti,
Ömür boyu kullan demişti.
Bunun için illa ameliyat olmuş olmanız gerekmiyor.
Her kadının ph dengesi için özel bir ürün kullanması gerekiyor,,,
Şiddetle tavsiye ediyorum..


2 yorum:

  1. kuzum bunca çok ürünü koymak için ayrı bir odan var mı? ben 3-5 tane ürünü nereye sıkıştırsam diye cebelleşiyorum , sen bildiğin istifliyorsun maşallah :)

    bloğa çok vakit ayıramadığını biliyorum ama elindeki özellikle kozmetikleri blog satış aracılığıyla satışa başlayabilirsin, bu avantajı kullan derim.

    YanıtlaSil
  2. Valla aldıkça ev ofis cesmeye yayiyorum ama yine yetmiyor haklısın..istifliyorum ama kullanıyorum da deli gibi:) evet blog satış düşünüyorum , youtube da buna bi altyapı olcak sanırım.sadece cesaret:)

    YanıtlaSil