ROUTE LİPSTİCK

ROUTE LİPSTİCK

24 Şubat 2013 Pazar

GKSE-Kargomu Gönderdim-

Bir süredir bloguma hiç yazı yazamadım,ancak iyiki genç kız sığınma evi için bir şeylerpaylaşabildim..Yazmak,konuşmak değil mesele,icraattir en iyi hissettiren..

Şu anda başından beri bu yazıları görmezden gelmeyen,hayatın günlük akışındaki koşuşturmalarına rağmen birçok kişi kargolarını göndermeye başladı,,

Canım Arkadaşım Tuğba Çelen San ile dün buluşup kargolarımızı birleştirdik ve gönderdik..
Kendisi bir bankada çalışıyor,ve cumartesi cumartesi de çalışıyordu,vakit ayırdı işini bıraktı kargoya geldi benimle..

Ona sonsuz teşekkür ederim..

Daha göndereceklerimiz var ancak yağmurda bu kadar taşıyabildik..
Normalde Akşam eve gidince kargo takip bilgisini de yazayım dedim ama malumunuz kuntakinte gibi çalışmaktayım,sürekli seyir halindeyim..:)

Neyse ki birkaç fotoğraf çekebilmiştim ve yazıyı bekletmeyeyim dedim,,
Bu konuyla ilgili ilk postumda resmettiklerimi gönderdim,sadece bir kaç şeyi aceleden unutmuşum.(
Onları da önümüzdeki hafta Blogger cimcimelerle göndereceğim,hem ekleyeceğim bir şeyler kesin olur..Klasik türk kızıyım hep tüketim ve alışveriş modumuz malum..

Bu konu bir seferliğine gündeme gelmeyecek,sürekli, blogta gündeme gelecek ya da diğer sosyal ağlarda..Her birimiz her zaman bir şeyler aldıkça ben de hep yazacağım..

Kargo takip numarasını unuttum evde ama neyse ki o telaşta yazımı destekleyecek bir görselim daha var.;
Seviyorum bu konuda bi duyuruyla bile destek olan,bi an olsun düşünen herkesi..
Diğerleri eghh,onlar pis, k..a..k..a:)




14 yorum:

  1. tebrik ederim canımcım :) Elimden geldiğince destek olmaya çalışıyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum canım benim,gözlerinden öpüyorum seni:)

      Sil
  2. Canım süpersin. Bende dün gönderdim. Benim neden aklıma fotoğraflamak gelmedi ki ya :( Soru kalmazdı kimsenin aklında ve destek olamayanlar belki biraz utanırdı en azından duyuruda yardımcı olabilirlerdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim ınan ben de son dakka çektim, kimseye bi şey ispatlamaya gerek yok, şüphe eden olursa dönüm kendi poposuna baksın hihh! Ellerine sağlık,, kendini nasil parcaladigini biliyoruz. herkes kimin de ne olduğunu biliyor:)

      Sil
    2. Ay ben senin yanakları ısırırım ama ya =) dönüp poposuna bakacak heee ilahii güldürdün beni valla. Hepimiz çok emek sarfediyoruz haftasonu bunu kutlamalıyız =)

      Sil
    3. Simardim:) evet evet zaten gelemeyenler olacaktı içime sinmemisti handan ve eda ve bikac kisi daha..ayselin bi gelememe durumu vardı haftaya olursa ama umarım gelir...kutlama süper olacak..muhabbetin dibini görürüz bol bol dedikodu zaten kaçınılmaz:)

      Sil
    4. Kızlar fotoraflarsanız çok seviniriz ortak bir bülten yayınlarız sonra çok bilen arkadaşlara . :) Kanıtlamaya ihtiyacınız yok sadece belki imkanı olup poposunu kaldırmayanlara ders olur sizlerin kosturmacasınının görmezden gelinmesinden hosnut değilim seviyorum hepiniizi:)

      Sil
    5. Haklısın eda'm bizim insanimizda söze itimat yoktur, gözüne sokmak gerek ki o zaman tey tey tuyerler en olmadı çene suyu pilav muhabbeti yapmazlar:)

      Sil
    6. Ben fotoğraf çekemediğim için kargoyu da geciktirmek zorunda kaldım. Yarın yollamış olurum umarım. Yeterince beklediler zaten. Hepinizi ayrı ayrı öpüyorum ve bazılarınızı daha görmeden çok sevdim. Haftasonu görüşmek üzere :)) (heyecan bastı beni)

      Sil
    7. Ben de öptüm şeker seni gelsin şu h.sonu dimi ama:)

      Sil
  3. Sen bir harikasın Creme De La Creme : ) Benim de bir toparlama vaktim geldi sanırım ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geç cevap için af..toparlanır yaa,olur olur..öperimm:)

      Sil
  4. Maşallah diyelim ne diyelim Rabbim boşalan eşyaların yerlerini tez zamanda daha güzelleriyle doldursun inşallah :) Gönlünüze yüreklerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin de yüreğinize sağlık,,,
      2 gündür aklımda deli sorularr diyesim var :)

      Sil