ROUTE LİPSTİCK

ROUTE LİPSTİCK

12 Şubat 2013 Salı

Genç Kız Sığınma Evi!Önemli!

Bugün Sevgili Kermit Alemlerde'nin Paylaşmak Değer Katar isimli yazısını okudum ve daha önce hiç fark etmediğim için üzüldüğüm bir Dernek ile tanıştım,hemen harekete geçtim..

Bu dernek Genç Kız Sığınma Evi..

Yetiştirme yurtlarından 18 yaşına gelince ayrılan arkadaşlarımıza kucak açan bu derneğe ısınıverdim,sahip olduğum her şeyi düşünüp sürekli olan alışveriş modumu,harcamalarımı,sayısını unuttuğum makyaj malzemelerimi,ailemi,sevdiklerimi,işimi,kafaya taktığım saçmalıkları;her şeyi bir kez daha düşünüp şükrettim.

Düşünseniz ya aileniz yok,büyüyünce ne olacaksın sorusu karamsarlık dolu,18 yaşınızda;en çok şımarık,aciz ve ihtiyaçlı olduğunuz,özentiliğinizin doğal olarak tavan yaptığı döneminizde yapayalnızsınız.
Çocukluğunuzdan beri size ait olmayan ama varolmuş olan yaşam alanınız artık yok,sokaktasınız!

Ve bir dernek,Uğur İlhan  adlı  koruyucu Melek size sıcacık bir yuva sağlıyor..

Benim de düne kadar haberim yoktu böyle bir dernekten ama;
Buna kayıtsız kalamazdım,Kermit alemlerde ile iletişime geçtim.Uğur hanımı aradım,sitedeki üyelik formunu doldurdum gönderdim önce,sonra hemen odama koştum ve ne geldi ise aklıma bir valize ayırmaya başladım..

Genç kızların neye ihtiyacı olur?Bir insanın..?
Aklınıza ne gelirse;kişisel bakım,Gıda,kıyafet,makyaj,maddi destek..

Her gün blog aleminde binlerce defa onu aldım bunu sürdüm diyen hatunlar size sesleniyorum!
Bir aseton için zamanını harcayıp çekilşlere katılanlar size direkt söylüyorum..
Bunu blogunuza yazın,Blogger olmaya gerek yok twitter,facebook vs.ne şekilde olursa olsun duyurun,çağırın bu dernek için insanları..

Ve izmirliler..
Kermitçiğim ile yazıştık demiştim,onunla yazışmadan önce iletişime geçtiğim biri daha oldu..

İzmir Bostanlı Paprica Cafe/Restaurant sahibesi Ayfer Irkdaş!
Kendisini  aradım ve bahsettim,
'İzmirdeki hatunlar kargo için tek bir koldan buluşup ne verebiliyorsak İstanbul Genç Kız Sığınma Evindeki arkadaşlarımıza göndereceğiz.
Siz de bize destek olun,tarih belirleyelim ve sizin mekanınızda kargolarımızı birleştirelim,beraber gönderelim' diye söyledim..

'Mekan sizin,ne zaman isterseniz.Ben de hemen eve gidip kızlarımız için bir şeyler ayarlıyorum'dedi..
Kendisine şimdiden çok teşekkür ediyorum..

Evet İzmirimin güzel hatunları bencillik yok,herkes bi silkelensin!
Tarih belli değil henüz ama şimdiden eşyalarınızı ayarlayın ve Papricada buluşup Arkadaşlarımıza desteğimizi gösterelim!Gelemeyecek olanlar iletişime geçsin benimle ya da sevgili kermitçiğim ile,eşyalarınızı isimlerinizle biz de göndeririz!

Bakalım Genç Kız Sığınma Evi için ben 'şimdilik' neler hazırladım?







Yüzde doksanını ben hiç giymedim,kullanmadım.Kullandıklarım dediklerim de kıyafetlerim için en fazla 1 defa giydiğim eşyalar..

Ama daha önce de söylediğim gibi başkasının kullanabileceği gibi ise,
hangi eşyanız olursa olsun rica ediyorum!

Ülkenin hangi şehrinden olursanız olun Dernek ile iletişime geçin,Mutlaka yapabileceğiniz bir şey vardır!


28 yorum:

  1. tarihi bildirirseniz Paprica'ya ben de birşeyler getirip katkıda bulunmak isterim.

    YanıtlaSil
  2. Çok Çok teşekkür ederim,en kısa zamanda belli olur.İyice duyuralım ardından orda hep beraber buluşuruz..Müthiş Güzelsiniz..:)

    YanıtlaSil
  3. Hemen ben de blog da paylaşıyorum ve evdeki temiz, az kullanılmış, yeni ne varsa ayırıp sana haber veriyorum. Bir de yazından alıntı yapıyorum, haberin ola :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol güzelim,tabi alıntı yap hiç farketmez.öpüyorum güzel gözlerinden:)

      Sil
    2. Canım, benim için zaman ve mekan farketmez. Sen tarihi ve yeri bildir, ben koşarım. Ben de seni çok öpyürum güzeller güzeli, kalbi kendinden daha da güzel insan.

      Sil
    3. Bilmukabele,ağlarım ama:)Kermit iyiki yazmış yoksa haberim olmazdı..Süper bir buluşma olucak orası kesin,Her yere duyurup Bostanlı papricada en kısa ve en uygun zamanda buluşuruz,gel tabii,buluşup neler yapabiliriz tadını çıkaralım:)Haftasonuna denk getirmeye çalışacağım..

      Sil
  4. Tebrik ederim.Ben de 1-2 kere blogumda paylastim.
    Facebook sayfamda ve gruplarimda da sik sik paylasiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, biz geç farketmisiz ne yazık ki ama telafi etmeye çalışacağız.Unutmadan ve unutturmadan hep paylaşmak gerek..

      Sil
  5. harika olmuş bu hemen paylaşıcam heryerde yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seviyorum seniii:) zaten kermitin ve makyajlı hallerin paylasmissin çok mutlu oldum.mesaj yerine gitsin de gerisi teferruat..koca blog aleminde kac kisiymisiz gördük ve soktayim:/

      Sil
  6. Bunları hazırlayıp ve yazan güzel ellere bin kez teşekkür ederim arkadaşım. Ne kadar güzel bir insansın , seni tanıdığıma o kadar memnunnum ki^_^ Yazın şahane olmuş olması gerekenler o kadar net ki emeklerin için minettarım hala böyle insanlar varmış dedirtiyorsunuz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olcak olcak çok güzel şeyler olcak:) ben de seni tanidigima cook memnunum.iyiki sen paylastin ben de gördüm, öpüyorum güzel gözlerinde ve güzel sözlerin için teşekkürler..destek veren her arkadaş şahane diğerleri eeeegggg:))

      Sil
  7. harika bir tanıtım,,teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. canım ben de blogtta paylaştım ve senin bu yazından bazı beğendiğim cümlelerini kopyaladım affına sığınarak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya guzelım sormana gerek yok,amaç duyurulması sadece,direkt cumlelerı her seyı alabılırsın..guzel yuregıne saglık tatlım,ellerıne saglık..

      Sil
  9. ilkecim çok güzel bir destek..ben de paylaşıp salonuma gelen müşterilerime duyurucam..Allah katılalardan razı olsun..öpüyorumm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah gönlünüze göre versin,hepimizin..Kayıtsız kalmayan herkese ve tabiki size de serpil hanım minnettarız:)

      Sil
  10. kuzum ben göndereceklerimi ayarladım blogda da paylaşıcam ama bostanlıyı hiiç bilmiyorum. hangi gün olcak bir ara görüşelim gelmek stiyorum çünkü. nasıl yapabilirim konuşalım e mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim önümüzdeki haftasonu muhtemelen pazar diyoruz.ise gidenler olduğu için..ama şu bir iki gün icinde ortak bi karara varalim, kargo da kesinleşirse haftaiçi kargoya vermek kolay olur.en olmadı paprica bizedestek olucak kargoyu pazartesi teslim edecek ama ışte hepimiz olabilelim diye ve sürekli başkaları da buna katılmak istediğinden belirlememdik.ben de ayarladım odanın ortasında duruyor valla..

      Sil
  11. eğer pazar olursa eşimle gelebilirim yuppik :) yaa yolları bilmemek çok kötü :) ama pazar olursa hiç problem olmaz benim için. ozaman ben daha çok çevremdekilere haber salıyım eşimle gelirsem kutuları taşıma problemim de olmaz arabyla ağır da olsa getirebilirim. çok heycanlıym acele ediyorumm bir an önce şu güzel projeyi en güzel şekilde ayarlayalım diye.öptüm çookk :)

    YanıtlaSil
  12. güzel paykaşımlar bunlar bizde Ankarada toplanacağız inşallah yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook mutlu oldum, eda ilk dediğinde de havalara uçtum.öpüyorum herbirinizi gözlerinizden♥♡♥♡♥

      Sil
  13. ben de İzmirliyim Bucada yaşıyorum genç kızlar için ben de katkıda bulunmak istiyorum yer ve zaman belli olduğunda bilgi verirseniz çok sevinirim. Böyle güzel bir projeye bizim de destek vermememize vesile olduğunuz için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz çok teşekkür ederiz görmezden gelmediginiz için, uzatabildigimiz kadar uzattik zamanı sponsor ve daha çok kisi olsun diye ancak sabırsızlıkla göndermek istedigimizden bu Cmt bostanlida paprica cafe olabilir.lütfen gekin ve hepberaber kargolarimizi yapıp gönderelim.sevgiler.. bu akşam bi duyuru yaparız diğer arkadaşlarla henüz konusamadik..

      Sil
    2. benim bugün yeni haberim oldu mesela ben de iş yerimden arkadaşlarıma söyledim mesela gelenleri bir yerde toplayıp süreyi biraz daha uzatamaz mıyım ya da bir kısmı şimdi bir kısmı daha sonra gönderebilme şansımız olur mu belki o zaman daha fazla şey toplanır

      Sil
    3. Teşekkür ederim boşnak kızı, aslında bu hafta toplanalım dedik ama sanırım yeni bir duyuru yapacağım çünkü gonderiler için herkesin iş durumuna göre 2'ye bolunduk.bu hafta bi kısmını sonra yine bi kısmını gönderelim, hatta toplaniriz da diyoruz..dilerseniz gönderebilirsiniz.ya da haftaya anlasabilir toplanabilir yine göndeririz..

      Sil