ROUTE LİPSTİCK

ROUTE LİPSTİCK

18 Şubat 2013 Pazartesi

Genç Kız Sığınma Evi İçin KERMİT ALEMLERDE'den Yeni Not!

Merhaba Fesat olmayan,beni enterese eden dünya güzeli arkadaşlarım.
Bir işe başladık,Sonuna kadar da devam ettireceğiz,gündemden düşürmeyeceğiz..Kermit Alemlerde Eda ile konuştum bir dedikodu yaptım,bir çemkirdim anlattım anlattım dayanamadı ben hastayım diye dedi ki ben yazarım,Herkes merak ediyor ne yaptık yalan mı oldu diye..

Ben ciddi bir rahatsızlık yaşadım,geçti sayılır.Geçmeseydi de makyaj felan bloguma bu aralar bir şey yazamayacaktım.Blog benim değil mi istediğim zaman yazarım dedim ama bazı sazanlar 'ne oldu sizin destek olayı ayarlayamadınız mı yer,zaman daha felan dedi' Gereken cevabı egomu tatmin ederek tek tek verdim şahsen.

Herneyse sizin kafanızı karıştırmayayım ve Sevgili Kermit Alemlerde'nin yazısına Buyurun!
O her şeyi anlatmış sağolsun,Bu hafta bu iş gerçekleşiyor ve neden ertelendi bknz!!


Genç Kız Sığınma Evi için yeni bir not ...

Merhaba sevgili yardım severler :)

Genç Kız Sığınma Evi ile igili yazımdan sonra sağ olsun ilgilenen arkadaşlarım ve takipçilerimiz oldu. Bu esnada yardımların kısıtlı kalmaması herkesin ulaştırabilmesi adına iş büyüdükçe farklı girişimlerde bulunmaya başladık sosyal medyadan bu hafta ilgililerle görüşmem olacak şans dileyin bana ^_^

Fakat değinmek istediğim bir kaç nokta var : Sayımız çoğaldıkça bunu etkinlik haline getirip sesimizi daha çok duyurabiliriz bu bahaneyle birbirimize biraz vakit ayırıp birer kahve içip iki lafın belini kırarız diye planladık.Ayrıca davetimiz açık blogger olmanıza gerek yok genç kız kardeşlerimize yardım etmek isteyen kişileriz ortak paydada :) Biz creme de la creme ile bu fikiri İzmir için ortaya attık Paprica adlı mekanı buluşma yeri olarak seçtik .Her konuda ortağım sevgili adaşım  Mamontenka bu fikri Ankara'dan yürütmeye gönüllü ve eğer isteyen olursa aranızdan bir istanbul buluşması yürütecek gönüllü organizeciler olsa pek mutlu oluruz :)

Organizasyonu bu hafta sonuna yetiştirmek için elimizden geleni yapıcaz günlük iş ve özel hayattan emin olun fedakarlık yaparak.Bizi bekleyenlere çok teşekkür ediyorum hepimiz adına. Maksadımız şu ki yardım etme imkanı  olup kargodaki masrafı karşılayamayacak arkadaşlarımız olabilir ve sponsor söz konusu olduğunda biliyoruz ki fazlasıyla yardımlar büyüyecek bu sebepten organize olmamız biraz zaman almakta.

Gelelim başka detaylara ... Bir kaç arkadaşımız bu konudan rahatsız olmuş ki Seraba itirazda bulunmuş . Siz niye karar veriyorsunuz mekana öncüsünüz  bla bla bla  adsız profilden ve bana gelen gelen bu aksam iki aynı İP adresinden  olup farklı iki fake adresten (teknoloji ile aram iyidir kaçmaz yani :)Ayrıca kendi hesaplarınızdan direk eleştiri yapabilirsiniz kendimizle barışık insanlarız sizleri dinleriz ve ifşa etmeyiz başkaları gibi korktuğunuz buysa ^_^ Öncelikle öpüyorum gözlerinden kendilerinin ve cevaplıyorum.Ben bir kartanesi yuvarladım arkadaşlarım el verdiler ve kar topu olmaya başladı  :) Biz bir araya toplanmak istedik aynı düşünenleri de davet ettik . Ama yardım etmek isteyenler bireysel desteğini verip çekilmekte özgürdür diyip bu işin başında gereken tüm iletişim bilgilerini ekledik.Yani tercihinize kalmış bu bir yardım işi dileyen gizli yapar dileyen aleni biz sosyal medya gücümüzü bu yönde artıya çevirmek istediğimiz için aleni yapmayı tercih ediyoruz yeni topladığımız yardımlarla ve biz bunu sürdürmeyi planlıyoruz bir kereyle kalmak istemiyoruz.Ayrıca kötülük hep var biliyoruz ama yanlış kişilerle dans edersiniz diyip sevgilerimizi yolluyoruz sadece. Eleştirip kalp kırmaktan yana değilim ve şahsına gelmediği sürece polemik zemini yaratılmasın  bu kozmetik savaşlarına benzemez üzülürsünüz sonra :) Kimseyi haddini aşmadıkça rencide etme huyum yok ama güzel şeylere elinizi sürmeyin lütfen bırakın isteyen bir şeyler yapsın siz köşede durun ve yorum yapmayın inanın sizin gibilere hiç bir yerde ihtiyaç yok... Bırakın biz bildiğimiz şeyi yapalım siz de öyle ^_^


Blogger arkadaşlarımızdan veya siz takipçilerimizden gelecek her türlü öneriye açığız .Ayrıca yazılarıyla destek olan sevgili arkadaşlarımın yazılarını sizlerle paylaşmak istiyorum. Sevgiyle kalın :)
 MamanotenkaYelkenlikız , Creme de la cream Makyajlıhaller  MakyajFırçam AycelceHayat KozmetikAynası Vanilyayağmuru Kardelenblog Gezginportakal ve henüz eklemediğim es geçtiğim varsa affına sığınırım beni uyarsın lütfen.İyi geceler :)

6 yorum:

  1. ops ben merakla bekleyenlerdenim iş verin yapayım diye bekliorum yani hepinizi seviorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yirim seni bak:)estf. canım benım iş değil yaa,buluşunca gelirseeen bir kez daha görürüz o güler yüzünü miss:)

      Sil
  2. Bir de insanlar çemkirdi mi? Tövbe yarabbim ya. Ne tuhaf, ne saçma sapan inslanlar var ya...

    YanıtlaSil
  3. Böylelerini toplucan bir araya kafalarını sürtçen birbirine bakalım nasıl kıvılcım çıkartabilicez mi!!!
    Birilerine yardımcı olmak bu kadar mı rahatsız eder insanı he sen duygusuz bencilin tekiysen kapa çenenide otur. atma kendini ortalara saf gibi. Bak dellendim yine töbe töbe...

    Ayy valla acayip huzuruyum, mutluyum özlemişim böyle organizasyonları =) inşallah güzel sonuçlar alacağızz =)

    YanıtlaSil
  4. Kızlar valla ben de böyle konularda anlamsız yere muhalefet olan tiplere karşı şiddet içerikli duygular besliyorum, gonca beni guldurdun trajikomik açıdan elbette..HAndecigim sana da katılmamak elde değil o kadar tuhaflar ki, hayır bu bir kozmetik yarısı değil, kimsenin bi çıkarı yok yani nasil bir metobalizmadir bu hazmedemedigin ne...dediğim gibi ilk maili görmedim bile hasta olduğumdan 2 gün sonra 2 koldan yermeler ee sagolsunlaruzerlerinde stresimi attım..sağolun hepiniz ben de çok mutluyum.bu iş hergeçen gün daha da mutlu ediyor beni...

    YanıtlaSil
  5. Canlar bu çemkirenlerin sebebi açık bu yardım kampanyası üzerinden seyirci ve tıklanma elde etmeyi düşünen insanlar olmalı başkada açıklaması olamaz bazıları başı çekmeyi sever çekemediyse o bası, başı çekeninde başını koparmak için yırtınır durur başkada mevzu değil üzmeyin güzel canınızı hep destek tam destek;)
    Biz elimizden geleni yapalım gerisini Rabbime havale edelim.

    YanıtlaSil