ROUTE LİPSTİCK

ROUTE LİPSTİCK

8 Şubat 2013 Cuma

Amatör günün Rujları..

Bugün üçüncü videomu çekeyim rujlarımı göstereyim dedim başıma gelmeyen kalmadı,kapılar çaldı,telefon hiç susmadı,acil bi şeyler oldu ve neredeyse sinirden ağlayacaktım ama hırslı  biri olmadığım için Videoyu tekrar çekmek yerine sırf inattan(Hırslı değilim inatçıyım) en azında resimlerimi paylaşayım dedim..

Bileğime  sürdüklerim arasında resimlerde olmayıp da denemiş bulunduğum rujlarım da var..
Artık bi toparlanayım videosunu da çekeceğim,,


Açık renkler de gözükmemiş,ahh ahh Ben ve benim blog aşkım:)

Bu şanssız günümün ardından beni bu keser :))

Absinthe /89,9% diyorum:)
Van Gogh kulağını kesmiş içtikten sonra  ama merak etmeyin ben bi şey yapmam:)

8 yorum:

  1. Hepsi de Maybelline ve Loreal mi :)) Aah o mor rujlar nasıl güzel duruyor ama keşke sürebilsem koyu renk :( Ayrıca afiyet olsuuun,şu Absinthe'i hala deneyebilmiş değilim ya :D

    YanıtlaSil
  2. Yok değil ama çoğunluğu loreal maybelline,Basic var ve manhattan var işte..ahh ah bugün videoya çekmiştim de kısmet olmadı..Absinthe 66'lığını denedim ama bi daha tövbe..Ya da bakarsın bi gün beraber deviririz.Zulamda var şişe şişe:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amanıııın şişe şişe hem de :D Ben tırsıyorum bu Absinthe'den yaa sorma :) Bazıları birşey olduğu yok abartıyorlar diyor,bazıları yok gittim geldim diyor,çelişkili yorumlar :)

      Sil
    2. Yok İnan bişey olmuyor,bir kere mide bulanma,baş dönme yok.seni direkt sabitliyor tabii o fena..bi de abartmayacaksın 2 shot yetiyor sonra algın kapanıyor aman diyim:)Yeşil peri görmedim ben:)

      Sil
    3. Evet 2-3 shottan fazla içilmezmiş zaten ki bana 1 shot bile yarar herhalde ilk içsem :D Periyi bence bir Van Gogh gördü,efsane o :))

      Sil
  3. rujlar dünyası :) kozmetik mağazalarında bukadar ruj yoktur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoktur evet,maymun iştahlıyım,sayısı belli değil:) satacağım sanırım:/

      Sil
  4. kullanmadıklarını sat tabi canım. bozulmasınlarr.

    YanıtlaSil