ROUTE LİPSTİCK

ROUTE LİPSTİCK

29 Ocak 2013 Salı

Yüz Temizliği Ve Nemi..



Yüzümü temizlemek için kullandığım Garnier'in en sadık müşterilerinden biriyim ben.
Özellikle Kremsi köpüren 2in 1 Hautkar'a bayılırım.
Aynı zamanda maskeyi de aradan çıkarmak iyi hissettiriyor.
Bunları da 1-2 euro civarı  alıyorum..

Yüzümüzü temizlesek dahi özellikle sağolsun rimelimiz bizi hemen terk etmez ve kalıntıları göz altlarımızda
izlerini mevcut şekilde korur.
Bunun için küçük göz temizleyici niveamı ya da uğraşmak istemezsem
direkt bebelerimi kullanıyorum.
Vital serisi ise tüm yüz için ve boyun için  makyaj çıkarmamda görevini hakkıyla yerine getiriyor..

Her zaman birden fazla alıyorum,hem ucuz,-2-3 euro-,hem de buradaki niveayı asla kullanamıyorum..



Eee yüzümüzü temizledik ama nemlendirmeden olmaz:)
Ayrım yapmak istemem ama 10 kremi 1 bebe'ye değişmem..
Ayrım yaptım anında, neyse:)
Her gün aynı kremi değil elime ne gelirse onu kullananlardanım;
Çünkü her birine güveniyorum..

1 yorum:

  1. Nivea'nın pure and natural serisini kullanıyorum ben, çok memnunum :)
    http://edawedding.blogspot.com/

    YanıtlaSil