ROUTE LİPSTİCK

ROUTE LİPSTİCK

27 Ocak 2013 Pazar

Plaklarım,Canlarım:)



Uzun bir ara vermek zorunda kalma durumu yeni başlayan bir blogger için kötü hissettirmeye yetiyor:(
Kendime Blogger demek de tuhaf,çünkü öyle hissetmiyorum,
Yani daha tasarım yapmayı beceremeyen biriyim:)
Tamam beceriksizim ama zevksiz değilim,kısa zamanda anladığınız üzere her telden çalıyorum..Ben neyi seviyorsam o,az ticaret de amaçlarımın arasına giriyor tüm insani duygularımla:)
Yine de asla satmadığım şeyler de var;Onlardan biri de plaklarım:)
-Şu anda resmini çekebildiklerim,İzmirde bulunanların bir kısmı..
 Yoksa  dün itibariyle Arşivimde 1600'e ulaştım yuppiii :)


Michael Jackson'ın birçogunuzda olduğu gibi benim için yeri ayrıdır.Bu Albümü zor bulunan bir albüm.
Epic sınırlı sayıda bu seriyi çıkarmış.İçi resimli olması da onun önemini arttırıyor.Thriller..


İron Maiden'ın ilk fear of the dark şarkısını dinlediğimde 13 yaşında idim,diğer birçok şarkısını bilmem belki de ama ilk göz ağrılarımdan diye o da diğerleri gibi özeldir..Ya aslında hiçbirini birbirinden ayıramam ancak Rock müzik iyi hissettirir her zaman, her ne kadar şimdi daha çok house/Chill out/İndie hatta oryantel müzik dinlesem de İçim kıpır kıpır oluverir..

Ve vE vE UMMAGUMMA-PİNK FLOYD!
Resimleri iyi çekememişim ama nese:)Pink Floyd'un Korku senfonisi,müthiş müthiş müthiş..
Öyle Avrupada da Flohmarktlarda da kolay ve ucuza bulunabilecek bir plak değil,gerçi Pink Floydun plakları genelde öyledir..

Bu ikisi de Yine Pink Floyd'a ait 2 Lp;
1-Wish You Were Here
2-The Wall

Gheorghe Zamfir-Bilmeyenininiz var ise Dünyanın en iyi panflüt virtüözünü dinlemeden ölmeyin..
'Creme De La Creme'


Tina Turner Çılgın bir kadın ve  müziğine de harika bir enerjji katıyor bu özelliği,severim:)


New Kids On the block 90ların başında ses getirmiş,kısa süre sonra birden müziği bırakmış Amerikalı bir grup ancak ne varsa bu 90'larda, kim ne yaptıysa hala sıkılmadan dinleniliyor..
Soft-Rock az biraz Boyband team olarak  2000'li yıllarda yine kendilerini hatırlatmaya çalışsalarda beklenilen ilgiyi bulamadılar..Ben diyorum 90's magic:)

-Bon Jovi 1985 7800(derece yapamadım) fahrenheit ile platin plak ödülünü almış
 Ve bu plağı öyle özel  ki,wikipedia bile bunun için ayrı bir sayfa ayırmıştır..Bunu Da Severim:)


Phill Collins Phill Collins idir:D Resimli Phill Collins plağı da iyidir:)


Abbayı bebeler bilmez diyenlere plak olsun:)
Abba külttür.Aslında birçoğunuza yabancı gelemsin siz de onları Money Money Moneyşarkısında  hatırlarsınız muhtemelen,..
"Money money money must be funny,and the rich man worlds" :p
Grease Müzikhali..
Üzerine konuşmaya lüzum dahi duymadığım bir eser diyorum..
Back to the future soundtrack Lp,,Huey Lewis parmağı var..

Blues-rock-poprock Rod  Stewart ayrı bir dünya..İngiltere'de gelmiş geçmiş en çok albüm satan sanatçısı..150 milyon felan..

Dean Martin=Aşk:)

İtalyan şarkıcı,komedyen,sunucu..
Hula hoop modasının en bilinen dansçısı..
Bendeki plağında gitar soloları ile yeteneklerine bir kez daha saygı duyduğum adam..


Hepimiz biliriz ama izleyiniz 1956 mükemmel ötesi :)

Boney-m ,,Geçen sene grubun solisti Bobby Farrel öldü:(
Danslarını ve onu unutmak münkün değil..:)
Ya çok komik buluyorum kliplerini ama şarkılarının neredeyse hepsini ezbere bilirim:)


Hadi bi Dady cool dinleteyim size de:)


Paul Young..Hala sahnelerde,zamanında genç kızları da az peşinden koşturmamış,80'lerde müzik listelerinde birinciliği kaptırmamış epey vakit.
Birçok şarkısıyla bize çok güzel miras bırakmış..Ben pek seçim yapamıyorum şarkıları arasında hepsi ayrı güzel geliyor..Seviyorum özgün olan her şeyi,Paul young'ın coverlarını da ayrıca..


Merak edip almıştım,harika bir şey çıktı:)
Bilseydim bu classic rock senfonisinden fazla fazla alırdım çünkü adamın elinde 5-10 tane vardı,bir daha denk gelmedim..Her dinlediğimde bu pişmanlığı ancak akabinde de bende olması egosuyla yaşıyorum:)

Tom Jones,Şu Delilah şarkısı ayrıca psikoloji açısından araştırılası bir şarkı..
Şu Delilah adamı deli eder,
Hayır öyle bir aşkla da af diler esas oğlan ve öyle acı çekerek de  nefret eder..
Şarkılar roman gibidir,felsefedir,Ama kadınlar hiçbir kalıba sığmaz;bilimdir.Mutlak değildir:)


Julio İglesias..Diğerlerine göre şu discographes plağına baya bir fark ödemiştim ama değer:)
Bilindiği gibi baba-oğul yaptıkları her işte fark yaratmışlar..
Ama eskilerin kalitesi,o tertemiz sesleri yine de fark atar.Plaklarla tümevarım yaparsam kokusu yeter..
Bir cd ise plastik kokar..


Üstü Başı tozludur ama kendisi tertemiz bir plak..
Hotel california bilmeyen yoktur sanırım..Varsa da açsın dinlesin kulağındaki pas silinsin,
Bilenler bilmeyenlere anlatsın:)

Çok mu ukalayım neyim?  :D

Şimdilik bu kadar..

9 yorum:

  1. Paha biçilmez bir koleksiyon seninkilere hayran kaldım :) Zeki müren plakları var bende çokca arada değiş tokuş yapıyorum koleksiyoner arkadaslarımla ama haricinde almaya kalkınca el yakıyor cok fena karaborsada bu iş :(

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ediyorum ve kesinlikle hak veriyorum,uçsuz bir dünya ve bir o kadar da karaborsa.Aslında plağın piyasadaki sayısına göre fiyat belli olsa da satıcının vicdanı da önemli malum.Türkçe plaklardan yoksunum ben,çok çok az var Zeki Mürenin her plağına sahip olmak isterdim.Y.dışında da zamanında çıkan alman baskılarını görmüştüm ama cidden fenaydı fiyatları..ne güzel plakları sevmek,öyle seven birinin de yorum yapması:)

    YanıtlaSil
  3. :)) İnan bir blogda böyle bir yazıyla karşılaşmayı beklemiyordum heycanlandım resmen. Pikabım var bide iğnesi yok ama imkansız değil elimden geleni yapıcam tamiratı için . Ama gramafon almak bu işin son noktası hayalimde :) Dinlerken ayrı bir haz veriyor insana canlıdan bir farkı yok işte ayrı bir dünya resmen evine misafir etmiş gibi ... Melodi arası o takılan yerler cızırtıları bile bana keyif veriyor desem abartmış olmam bile :) İzmirde bir kaç yer var öyle vicdanlı insan , vakit olsa daha fazlasını keşfetmek niyetindeyim insallah :)

    YanıtlaSil
  4. Izmirdeysen süper, ben alacatida ve balcovada bikac yere gramafon pikap getiriyorum:) evet blogta bole şeyler yoktür ama bi mesaj atan da sensin, anlayan seven de pek az:) o takılan cizirtilar bu işten gerçekten zevk aldığının resmidir bence, asla abartı değil:) yaz gelsin pikap ve gramafon hakkında da yazacagim.şu an bende izmirdeyim ve burda çok esyam yok:( ayy ne güzel ya plaklardan konuşuyoruz:)

    YanıtlaSil
  5. plak sever bi çiftten sevgiler gonderırım :)
    ben gecenb sene erasmustayken belcıkada dunyanın plagını almıstım :) aynı plaklarımızda var hatta :) keske greese dınleyebılsek:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Plaksever bir çiftten size de sevgiler:)Belçikadan almakla iyi etmişsin,orada Almanyadan daha ucuz.Almanyadaki Flohmarktlarda deliriyorum,Belçidakileri iyi gezemedim:( Greese çok keyifli evet:)

    YanıtlaSil
  7. İzmirdeyim ^^ Blogger buluşmasına gelemedim hafta sonları bodrumda ailemin yanında olduğum için .Başka zamana fırsatımız olurda ins. plaklardan dem vururuz yüz yüze ^^ Bu arada grease şahane ötesi hepsini ezbere biliyorum 4 yıl müzikalde oynadım okulumda.Bende yeri çok ayrı ve özel ... Yeni taşındın sanırım , bloguma beklerim hatta mailleşelim bir ara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok İzmirliyim ama biraz karışık,gezginim iş nedeniyle,Evimi 3'e böldüm diyeyim:)Haftasonları ben de çeşmedeyim genelde ama iyiki kızlarla denk geldim,mailleşelim evet.Buluşma olur ne güzel şeyler olur..:)

      Sil