ROUTE LİPSTİCK

ROUTE LİPSTİCK

11 Ocak 2013 Cuma

Loreal Telescopic Explosion Mascara


İlginç fırçasıyla en kısa kirpikleri dahi boyayı üzerinde bırakmadan tarayıp renk veriyor.
Kısa zamanda fırçasına alışıyorsunuz,kirpiklerinize sürerken hemen işe yaradığını görmek güzel..

Aslında rimel sürmem bile olaydır benim,illaki taşırırım ya da bir yerlerde daha az bir yerlerde daha çok olur,
sinir olurum..Ancak resimde gördüğünüz gibi alt kirpikleri yine becerememiş olsam da sonuç kesinlikle Makyaj yapmakta iddiası olmayan benim için bile çok çok iyi..

Eğer benim gibi çok az vakti olan,sürekli seyahatte olan ancak hep makyaj yapan,
bir de beceriksiz biriyseniz tam size göre:)

Diğer türlü de vakti bol,becerikli yani ürünün hakkını verecekler için de beklentilerinin üzerinde bir ürün..
Türkiyede 40 tl civarı(yüzde bilmemkaç indirimle zaman zaman 35 tl olduğunu gördüm.)

2 adet alana 1 adet bedava Türk lirasıyla 60 tl,yani 3 adet alıyorsunuz tanesi 20 tlye denk geliyor..

3 yorum:

  1. Fırçası gerçekten çok ilginçmiş.Merak ettim denemek istiyorum :)
    http://tugceninkaleminden.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. merhaba, bence bu ürün sahte olabilir, çünkü grafikleri çok kalitesiz duruyor, artı lorealler benim gördüğüm kadarıyla böyle kartonda satılmıyor... zaten kapalı halde oluyor

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, ürün ya sahtedir ya da değilldir.olabilirlik olmaz boyle seylerde malum..türkiyede böyle şeyler oluyor ama almanya belçika vs tüm marktlarda bu şekilde satiliyor.ebay.de ye bakarsanız da orginali budur.avrupa dışına genelde ve maalesef türkiye de dahil ikinci seriler gönderiliyor.nutella örneği iyi bir örnek..

    YanıtlaSil