ROUTE LİPSTİCK

ROUTE LİPSTİCK

29 Ocak 2013 Salı

Dişler İmanın aynasıdır:)



Evet yine uzatmadan bugün bakımdan gitmeye devam..
Odol-med 3 en son cıkan diş macunu ağzınıza parfüm sıkıyormuşsunuz gibi kokan bir diş macunu..
Gargaralarını da gün içinde 2-3 defa kullanırım..

Sensodyne de gayet başarılı..
Belki de benden başka diş macununu ya da gargarasını paylaşan yoktur ama
Gün içerisinde saçlarımdan çok dişlerime bakarım desem abartmış olmam..

Zaten benim bloggerlığım hiç bir kalıba uymaz,bu duruma da bayılıyorum.
Bu blogta her şey ile karşılaşabilirsiniz:)

Diş fırçasız olur mu??:)


Dr.Best görebileceğiniz en iyi diş fırçası..
Oral-B burada çok tutuluyor biliyorum ancak Almanyada en ucuza o satılıyor,en az ona rağbet var..
Elbette iyidir,firma beni topa tutmasın:)
Ancak dediğim gibi diş ile ilgili severim alışverişi, bakımı ve dikkat  ediyorum böyle durumlara..
Benim gibi diş takıntılı olan var ise mail atsın,denemek ister ise gönderirim..

3 yorum:

  1. Ergenlikte 2 sene kadar tel takmam gerekmişti ve o zamandan beri aynı diş temizliği takıntısı bende de var.Ben de amway'in ağız bakım suyu ve diş mcununu kullanıyorum çok memnunum. hatta mevcut diş taşını bile çıkardı bir arkadaşımın.Fakat sigara içenler macundan ekstra birşey beklememeli, o lekelere pek etkili olmuyormuş çünkü.

    YanıtlaSil
  2. Bu aralar anway ile eşyalarını yenileyen bir arkadaşım var,ona söyleyeyim bu bilgi iyi oldu,sigara kullanıyor çünkü.Arayış içindeydi.teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzel:)keşke herkes ağız sağlığına bu kadar önem verse
    paylaşım süper olmuş bence sevgiler

    YanıtlaSil