ROUTE LİPSTİCK

ROUTE LİPSTİCK

2 Ocak 2013 Çarşamba

bebe cream(zartcreme)


7 tane Altın madalya ödülü almış bir marka düşünün!

Eminim bu kalitesi hakkında epey fikir vermeye yeter!

Resimde görüldüğü gibi bebe isminden yola çıkarak bebek kremi değil.

Bebek gibi bir cilt yapıyor o ayrı:)

Yüz yıkama jelinden nemlendirici kremleri ve makyaj temizleme ürünleriyle oldukça çeşidi mevcut.

Ben özellikle resimdeki 3 ürüründen vazgeçemem!
İlk olarak Alkolsüz,3in1 pflegende reinigungstücher mendili beni ilk kullandığımda çok şaşırttı.
Su ile durulamadan makyajınızı silebiliyorsunuz.gözünüz boynunuz yüzünüz farketmiyor.
Mendilde hiç bitmeyen bir krem var,nasıl oluyor anlamadım ama iyi oluyor;
Yıkamak isterseniz yıkıyorsunuz ve devam silmeye..temizledikten sonra nemlendiriciye gerek yok!

İkincisi ise bebe zartpflege yuvarlak teneke kutusundaki el kremi,
o kadar yoğun ki elinizle değince içine çöküyor neredeyse.
Türkiyede 250 mlini bir sitede satılırken gördüm.sanırım yurtsısından gelirken fazla alıp satmak istemişler ve devam edememiş.fiyatı korkunç pahalıydı 39 tl!yurtdışında 3-4-5 euro olarak değişiyor.
eğer ki fırsatınız yok ise oradan getirtmeye aslında acımayın alın,ömürlik derim.Bu da bir hizmettir.

Ben satsam yine de 39 tl demesem de 20 tl derdim:))

Ve ve ve şu küçük mor rengimsi krem;
 bebe relaxing care!müthiş bir koku,renk cezbedici ve süper nem!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder