ROUTE LİPSTİCK

ROUTE LİPSTİCK

29 Ocak 2013 Salı

Bebe Çılgınlığım Devam Ediyor LİPLİPLİP :) :)



Rengarenk asla vazgeçemeyeceğim lipsticklerim..
Yatarken bile sürerim,özellikle bir dönem sivilcelerim için Zoratanin diyen başbelası bir ilaç kullanıyordum.
Çok işe yarayıp,yüzümde bir tek siyah nokta bırakmadığı için memnuniyetim hat safhada  idi elbette..
Yine de günlük hayatı zorlaştıran ciddi yan etkileri vardı..Bunlardan biri de dudaklarım kesilmiş gibi yarıktı..
Tanrım çok duygulandım çünkü Bebe'lerim beni kurtardı:))


İşte böyle:)

2 yorum:

  1. Bi solukta biiiirsürü yayın kat edip buralara geldim, bi bu kadar da giderim:) Ne güzel bi blog böyle, sunum şekliniz kullandığınız dil çok keyifli:)
    Bu kaydın da gönlünü alayım, bebe ürünlerini nerede bulabilirim acaba?:)

    bojelerim.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, uzun zamandır yazamasam da çok güzel yorumlar alıyorum..bebeleri ben satmiyorum eşe dosta kendime getiriyorum ama dilerseniz gonderebilirim size de..mail ile bana her zaman ulaşabilirsiniz..

      Sil